השר הציג את תכנית החומש למזרח י-ם בשגרירות ארה"ב

איתי גדסי No Comments on השר הציג את תכנית החומש למזרח י-ם בשגרירות ארה"ב

השר פרוש הציג בפני שגרירות ארה"ב את תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים: "ההשקעה בתושבים הערביים בעיר היא חובתנו כמי ששולטים בשטח ונדרשים לשרת את כולם"

מאיר פרוש צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, אירח היום (שני) במשרדו את הממונה על שגרירות ארצות הברית, סטפני ל. האלט, לפגישת עבודה וקיים דיון על נושאים שונים שעל סדר היום, במרכזם ההשקעה של הממשלה בפיתוח מזרח ירושלים.

בפתח הפגישה ביקשו נציגי השגרירות לשמוע את העמדה של השר פרוש ומפלגתו על הנושאים המדיניים שעל סדר היום. בהתייחס למגעים עם סעודיה אמר השר פרוש כי "אנו תומכים בכל שיח מדיני, בתנאי שזה לא על חשבון הביטחון".

בפגישה פרס השר פרוש בפני הנציגות האמריקאית את עיקרי תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים שאושרה לאחרונה בממשלה בהובלת משרד ירושלים ומסורת ישראל שכוללת השקעה של למעלה מ-3 מיליארד שקל בתושבים הערבים בעיר.

מנכ"ל משרד ירושלים ומסורת ישראל, אסף יזדי, הציג בפגישה את הפרטים המרכזיים בתוכנית והדגיש את שיתוף ציבור תושבי מזרח ירושלים בגיבוש ומימוש התוכנית. השגרירה בפועל שיבחה את הדאגה של ממשלת ישראל לכלל תושבי ירושלים והפעילות למניעת אלימות וטרור.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "לאחר שאישרנו בהצלחה בממשלה את תוכנית החומש לפיתוח מזרח ירושלים ביקשנו להציג לגורמים המדיניים מהעולם את האמת על פעילות ממשלת ישראל למען כלל תושבי ירושלים. ההשקעה בתושבים הערביים בעיר היא חובתנו כמי ששולטים בשטח ונדרשים לשרת את כולם".

מטעם השגרירות השתתף גם הממונה על המחלקה הפוליטית, בריאן ברוהאוס. מטעמו משרד ירושלים ומסורת ישראל השתתפו המנכ"ל אסף יזדי, היועץ המדיני הרב אהרן דוד דייוויס, היועץ בני הקר, ויועץ התקשורת שמואל קרמרסקי.



0 תגובות